MARKETING ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ,ΧΟΝΔΡΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ (Θ) - ΕΞΑΜΗΝΟ 2024Β
ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΚΑΡΑΪΣΚΟΥ
Το συγκεκριμένο μάθημα έχει ως σκοπό να εισάγει τους καταρτιζόμενους στις βασικές έννοιες του Marketing όπως αυτές εφαρμόζονται στο λιανικό και χονδρικό εμπόριο μέσα από τα κανάλια διανομής, προκειμένου να καταστούν ικανοί να αξιοποιήσουν τις γνώσεις αυτές στην επιχείρηση της οποίας θα αποτελούν μέλη του ανθρώπινου δυναμικού,με την αποφοίτηση τους.
ΛιγότεραΤο συγκεκριμένο μάθημα έχει ως σκοπό να εισάγει τους καταρτιζόμενους στις βασικές έννοιες του Marketing όπως αυτές εφαρμόζονται στο λιανικό και χονδρικό εμπόριο μέσα από τα κανάλια διανομής, προκειμένου να καταστούν ικανοί να αξιοποιήσουν τις γνώσεις αυτές στην επιχείρηση της οποίας θα αποτελούν μέλη του ανθρώπινου δυναμικού,με την αποφοίτηση τους.
Το συγκεκριμένο μάθημα έχει ως σκοπό να εισάγει τους καταρτιζόμενους στις βασικές έννοιες του Marketing όπως αυτές εφαρμόζονται στο λιανικό και χονδρικό εμπόριο μέσα από τα κανάλια διανομής, προκειμένου να καταστούν ικανοί να αξιοποιήσουν τις γνώσεις αυτές στην επιχείρηση της οποίας θα αποτελούν μέλη του ανθρώπινου δυναμικού,με την αποφοίτηση τους.
Κατηγορία: Γ ΕΞΑΜΗΝΑ 2024Β » ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ (MARKETING) Γ 2024Β
Θεματικές Ενότητες
Ιστορική επισκόπηση του λιανικού εμπορίου. Η φύση και η σπουδαιότητα του.Ταξινόμηση των επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου. Τύποι λιανοπωλητών-κατηγορίες.Αποφάσεις διεύθυνσης λιανικών πωλήσεων. Διεύθυνση προσωπικού λιανικών πωλήσεων.Προγραμματισμός και έλεγχος αποθεμάτων. Νομοθεσία που επηρεάζει το λιανικό εμπόριο. Ασκήσεις πάνω στα θέματα της ενότητας.
Τα χαρακτηριστικά του χονδρεμπορίου - ο ρόλος του. Η φύση του χονδρεμπορίου και η σπουδαιότητα του. Η ανάπτυξη του. Τύποι του χονδρεμπορίου. Αποφάσεις που είναι αναγκαίες στο marketing χονδρεμπορίου (τιμές, προώθηση κλπ). Νομοθεσία που επηρεάζει το χονδρικό εμπόριο. Οι διάφορες τάσεις στο χονδρεμπόριο. Κατηγορίες χονδρεμπόρων. Διεύθυνση καταστημάτων χονδρικού εμπορίου. Ασκήσεις πάνω στα θέματα της ενότητας.
Η έννοια και το περιεχόμενο της φυσικής διανομής. Ο αντικειμενικός σκοπός της φυσικής διανομής. Η διεκπεραίωση παραγγελιών. Η διαδικασία της αποθήκευσης. Τα ζητήματα των αποθεμάτων. Η μεταφορά των εμπορευμάτων. Η οργανωτική ευθύνη για τη φυσική διανομή και τη σωστή λειτουργία της,
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -